Kan inte försrstå...

Varför jag är så dum mot mig själv?...

Är man en sån rastlös och reseälskande person som jag är och precis tagit stundenten så vill man inget hellre än att sätta sig på ett plan och flyga jorden runt=). Men då krävs det ju dock att man har lite pengar för att ha den möjligheten. Så i sommar har jag (eller gör fortfarande, sommaren är ju inte slut riktigt än:) även om det känns så) jobbat som turistvärdinna. Trivs jättebra med det men eftersom det är ett säsongsjobb så stänger vi igen om två veckor. Så vad ska jag göra då? Jo INGEN ANING.....

Just nu vill jag åka till mitt Älskade Turkiet. Där förövrigt Julia fortfarande befinner sig efter att ha varit där i två veckor. Bara en vecka kvar =) AVIS! Och att Lisa har varit i Spanien en vecka är jag ju inte heller alls avundsjuk på:P!! Ja i princip ALLA har varit utomlands i sommar. Fast jag ska ju inte klaga jag va ju utomlands innan sommarn:P Men nu känner jag ett STARKT behov av det igen. Att sola, bada och leka nördig turist hela dagarna och dansa hela nätterna saknar jag=)

Ja och vad gör jag åt detta då? Jo jag läser massor av bloggar som handlar om Au Pair jobb (vill sjukt gärna göra det), folk som är iväg på semester typ Varje månad och folk som bor i Turkiet och sitter och letar sista minuten (även om det inte är sista minuten jag kommer ta) Det gör ju inte alls att min längtan efter det gör så att det gör ont i hela kroppen.

Så när jag får min nästa lön vilket är när jag har blivit arbetslös så ska jag slösa upp den på en resa till Alanya!=D Jättesmart kan man ju tycka eftersom jag inte har nått jobb till hösten. Men vafan, det löser sig:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0