Bio med vännerna=)

Lyckades övertala en av mina lärare igår att jag inte behöver va med på temaveckan och får göra klart mina uppgifter ist=) Och ja Nu 10 månader senare är jag äntligen klar med alla uppgifter jag skulle plugga igen efter att ha ändrat min inriktning. Så sjukt härligt....Börjar lite smått förstå att jag verkligen tar studenten om bara ett antal veckor :O Helt sjukt och underbart.
Så idag har jag suttit i skolan ett par timmar och pluggat...Nu sitter jag hemma i lägenheten med en Lisa som dansar runt, provar kläder och sjunger så hela området hör (Y) och en Julia som är orolig över vad hon ska ha på sig då hon ska träffa en viss person.
Senare ska vi iväg till Göteborg för att gå på bio, men Lisa behöver va där tidigare så jag, Julia och Matilda? ska hoppa av i stan enstund (Y)...Sen ska vi se Remeber me=)
Ne nu måste jag leta fram nått att ha på mig. Ha en bra dag.


Hört att den ska va riktigt bra, men konstigt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0