=D

Sådär, nu är jag redo att åka! Resväskan ligger färdigpackad, aningen tung, på golvet. Hoppas det inte är massa övervikt på den. Inte lätt att packa ner mitt liv i en resväska när jag inte har en aning om hur länge den där väskan ska vara mitt liv. 
Jag har fortfarande inte förstått att jag ska åka tillbaka. Fast på ett vis känns det som att jag ska åka till mitt hem. Konstigt detdära. Snart har jag kanske hittat rätt jag med :P



Haft tre härliga dagar i Halmstad med underbara vänner :) Riktigt roligt. Synd bara att Lisa jobbade och inte kunde vara med. Stannar jag i Spanien får ni komma ner snart så får vi festa där ist :)!!
Sent blev det somvanligt så jag har nog sammanlagt sovit max en timma inatt. Så att jag är vaken är ett under. Borde vara lika smart som Susanne är just nu och lägga mig o sova en stund men frågan är om jag kommer upp då igen. Halv 4 ska vi åka mot Landvetter och halv 8 går planet :) <3 

Blir lite smått fundersam över mig själv att jag sitter här hur lugn som helst med känslan att det här är vardag för mig?!?! haha Inget konstigt alls. Inte ens nervös just nu. Fast det behöver jag inte vara. Såklart allt löser sig och gör det inte det så har jag ju i alla fall försökt:) 


Ne ögonen går i kors så nu måste jag nog vila en stund.
Men först några bilder från igår.


Härligt väder och musik med bästa vänner är det som gör livet ännu 
bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0