Är du redo?

   
Nedräkningen har börjat. Är du redo?

Inom ett par veckor lämnar du vardagen här hemma för att njuta av Fritidsresors soldränkta värld i Turkiet, fylld av nya upplevelser och skön avkoppling.


Klart som fan att jag är redo=D Kan inte bli mer redo. Det här mejlet var precis vad jag behövde nu. Haft ännu en jobbig natt.
Min älskade mami kom och hämtade hem mig i tisdags. Hon hade även med sig cola. Så underbar är hon<3. Eftersom jag trodde min magsjuka hade blivit lite bättre igår så åkte jag ner till lägenheten igen för jag måste verkligen gå till praktiken. Men ne inatt så blev det värre igen. Blir galen på detta. Och stackars de andra som jag bor med. Aja nu har jag inte spytt sen kl 5 imorse och jag tänker inte äta nått heller. Imon är min sista dag på denna praktikplatsen så hur jag än mår måste jag dra mig dit. Det känns så sjukt dumt för jag har varit sjuk mer än hälften men men sånt är livet.

Aja nu när jag gick upp och gick igenom mina mejl så fick jag det ovanstående från fritidsresor som vi ska resa med till Turkiet. Fick sån glädje som spreds igenom mig att jag börjar fundera på om det är nån sjukdom jag har. Kan man va såhär lycklig över att åka iväg?  Haha jag kan nog det iaf. Igår var det väldigt nära att vi avbokade resan. Lisa och Julia skulle inte få ledigt. Jag började planera att åka själv ist men kom på att jag inte har någon att bo hos i Stockholm en natt eftersom det är därifrån vi flyger. Lite senare när jag blivit arg, ledsen och suttit i min ensamhet och sagt massa skit om min skola så ringer Julia och säger att vi inte ska avboka=) Resan blir alltså av. Tur det. Tanken på att vi snart ska åka dit ger mig motivation att ta tag i det sista i skolan nu(Y)....

Vädret nu de senaste dagarna har ju varit nått så Sjukt underbara. Känns jättekul nu när jag är sjuk. Vill bara åka till stranden och sitta där från morgon tillkväll. Förra året vid den här tiden hade jag, Cilla och Frida våra grillkvällar på stranden. Saknar det<3

Ha en bra dag i solen och njut lite av våren år mig med =)

Om exakt en månad åker vi=)

Kommentarer
Postat av: Frida

Kolla in min blogg, du är med och det finns en länk till dig! Fast jag har ju inte så många läsare som kan kolla in din blogg tyvär men ändå ^^ pusss



http://fridisenc.blogg.se/?tmp=19202820

2010-04-19 @ 20:30:11
URL: http://fridisenc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0