Fredag =)

Det gick riktigt bra på jobbet igår=)..Det var mycket folk så det va kul och tiden gick fort så helt plötsligt var klockan två. Var inte hos Lisa förens runt halv 3. Fast vi är nattmänniskor så det gjorde inte så mycket.
Känns skönt att vara ledig idag med. Första gången jag känner mig ledig på jag vet inte hur länge, även fast jag inte jobbat så mycket :S. Aja har varit och handlat med Lisa nu. Fixat lite saker tills imon då vi ska fira Ida som fyller 18 idag! Grattis igen.=) Det märks att det är en röd dag för ALLA var och handlade...Perfekt när jag fortfarande går runt i pyjamas (Y). Det är det positiva med att bo i en håla. Ingen märker skillnad x).

Om en stund kommer Johanna. Och ikväll ska jag baka tårta. Jag och Lisa kunde inte bestämma om vi skulle göra paj eller tårta till Ida så vi ska tävla(Y) Lisa gör paj och jag tårta.
Får se hur det slutar.

Ne nu borde jag hoppa in i duschen och sen fixa lite saker. Ha en härlig fredag=)!!
Ida och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0