Härlig helg med grillning och 18årsfirande.

Jag har haft en jättebra helg. Vårkänslor på topp och vi har firat Ida som fyllde 18 i fredags.
I fredags var det inte meningen att vi skulle göra nått spec. Men Ingen hade nått för sig så vi va hemma hos Lisa med härliga vänner och spelade förfestspelet. Som förövrigt tog 2 timmarx) Förfest var det. Ja efter det hände det väl inget direkt men trevligt hade vi.

Hela lördagen hade jag och min brors flickvän Johanna planerat väl och hade fullt upp med tårtbakning, handla mat till kvällens grillning och sy en kjol:P Jag hade inget att ha på mig och hade sett en kjol jag ville ha så vi sydde en. Tur att jag hade Johanna som kunde hjälpa mig när jag sytt fel och ena sömmen var utanpå en den andra inuti...Vet ärligt talat inte vad jag gjort för felx) Jag tyckte jag hade gjort så rätt!
Tårtan blev iaf bra.
När vi var klara med allt åkte vi upp till Lisa för att börja med maten och starta grillen. Vädret var helt underbart och det kändes verkligen att våren var här när vi stod ute vid grillen och drack god bål=)
Senare dansade vi loss som galningar och försökte spela twister vilket gick sådärbra. Efter det kom bror och hans kompis för att hämta mig och Johanna. Skulle åka hem men stannade i rondellen för att hälsa på vår vän Kaninen och sen hade jag och Johanna vår roligaste bilresa någonsin till Värnamo och Mcdonalds. Ja riktigt roligt hade vi så tack för den här helgen=)

Söndagen började dock tråkigt så vi fick åka till Jönköping men det är inget jag behöver ta upp här.
Sen blev det en lugn söndagskväll hemma=)

Idag har jag inte gjort så mycket. Plockat iorning lite på mitt rum hos mamma och sen tog jag tåget ner hit till Halmstad. Nu sitter jag här och håller på att bli sjuk tror jag. Får dock verkligen inte bli det då jag börjar min praktik på Lindex imon. Ser faktiskt fram emot det och vill verkligen inte sjukanmäla mig första dagen så nu ska jag sova. Men först lite bilder från Lördag.


Ida och Jag.

Grillning=)

Ida med tårtan jag bakade:P

Jag och Johanna mitt uppe i ett lite experiment.

Ja lite senare.

Jag och kaninen=)

Johanna och Kanin=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0