Hemma hos mami.

Praktiken igår gick super ännu en gång (Y). Sista dagen och jag var på topphumör vilket jag varit de senaste dagarna nu. På frukosten kom Hotellchefen upp med en låda påskägg. Till och med jag som är praktikant/halvt anställd fick med mig ett hem(Y)....
Fick sluta tidigare sen också. Tur att jag har kontakter så jag kunde åka bil ist för tåget.
Umgicks lite med min älskade syster och hennes underbara söner. Kusinen va också med=).

Idag har jag fått liiten sovmorgon..eller bara till nio men ändå..Skulle iväg till frisören så nu är mitt hår Äntligen ljusare=) Snart kan jag sätta i mitt löshår med...Efter det stod tandläkaren på schemat..Gick väl bra;) Snart kommer jag ha en tandställning som lyser upp hela munnen men vill man ha fina tänder så...

Så nu sitter jag här med äckligt lack i munnen och får inte äta på två timmar. Jobbigt när jag bara har ätit ett knäckebröd idag.

Fick veta igår att jag är ledig hela helgen för vi ska ha stängt:P. Det blir att jobba ikväll ist men det tackar jag inte nej till. Efter det ska jag hem till Lisa för hon vågar inte sova själv.
Får väl planera lite vad vi kan hitta på på lördag. Ida fyller 18 imon och i den här hålan finns det inte mycket att göra. Men det har aldrig hindrat oss att ha sjukt kul.

Ha en bra torsdag.
 
Är lite sugen på at grilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0