Jag lever.

Har bara varit väldigt upptagen. Eller så har jag bara inte orkat ta mig tid till att skriva. ;)
Dagarna som gått nu så har jag varit sjuk, haft lite praktik, sytt kläder till Trajet och fyllt år.
Praktiken är helt okej men tro det eller ej men jag saknar skolan. Haha tror dock inte jag kommer säga samma sak om tre veckor då jag är tbx i skolan....
Frisk har jag blivit också Äntligen. Jag klarar verkligen inte av att vara sjuk. Det är ju äckligt tråkigt.
Jaja i helgen har jag haft fullt upp igen. Fredags var jag med Maria som jag inte träffat på länge. Hann även med kalas hos kusinen som fyllde år. Lördags hade jag kalas hos pappa för den delen av släkten sen började jag på min klänning till Trajet och efter det körde jag bil i princip hela natten(Y). Party i bilen=) Åkte till nån fest i ödemarken som enligt mig sög. Men aa var väl lite negativ kanske...Började min födelsedag med att köra till ett ställe jag inte hade så stor lust att spendera min lördagskväll på;) Efter ett tag insåg mina vänner också att det inte var roligt där. Så vi åkte vidare. Hamnade på en mack i Torup för att möta Lisas mamma som skulle hämta henne där för hon skulle vidare till Halmstad. Men vi kom lite tidigare så vi partajade där ett tag. hahah Vi hittar alltid sätt att roa oss på. När vi tankat, dansat, skämt ut oss lite och Lisa åkt iväg så fortsatte jag Ida och Carro partyt i bilen och begav oss till David. Så början på min födelsedag blev inte så mkt fjasko som jag trodde den skulle bli:P
Söndags gick jag upp tidigt för att förbereda ännu ett kalas fast denna gången för mammas del av släkten=) Men då hade min bror och hans flickvän blivit sjuka så vi åkte till min syster och firade mig där ist=)
Sen skulle jag igentligen åkt till Halmstad men hade verkligen inte lust så jag stannade hemma och grillade med mami och bror ist=)
Idag har jag haft praktik igen. Efter det åkte jag inte till stan en snabbis. Träffade Lisa och köpte lite födelsedagspresenter. Hade mer än gärna behållt dom själv men det kan jag ju inte:P
Nu ska jag städa och grejja lite. Sen ska jag dega ner mig i soffan och kolla på New moon som jag fick i helgen=)
Fick endel annat också =) Supertack för allt=)


Jag i lördags.


Lisa och Ida på macken.


Fick denhära av min kusin och hennes pojkvän. Så söta=) En partykorg
fylld med cider, tanborstar, varma koppen och plåster mm x) dom tänkte på
allt. Fins kort också med massa bilder på mig när jag var liten och söt...
(kan diskuteras, min stil var väl inte den bästa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0