Rädda mig!!!

Rädda mig från denna dag.
Jag kan inte förstå varför jag är sjuk HELA tiden. Min praktikplats börjar nog fundera. Men jag har varit uppe och spytt hela natten och kan inte röra mig nu för jag mår så dåligt. Då kan jag ju inte gå till praktiken.
Magsjuka är bland det värsta jag vet och det ända jag gör då är att tycka synd om mig själv x). Jag har sovit nästan hela dagen och försökt få någon att komma hem med cola och ben and jerrys tillmig..Men ingen kan :/
Jag vill åka hem till min mami så hon kan ta hand om mig. Haha. Men det är inte kul att ligga här i lägenheten och inte kunna röra sig. Sen att vi för tillfället är 4 pers som bor är gör ju inte saken bättre. Tur att de jobbar ikväll alla tre. även om jag hade blivit glad om nån av dem hade kommit hem med cola till mig:P haha jävla tjat om cola men det är det enda jag kan få i mig tror jag. Börjar bli lite hungrig även fast jag vet att jag ine kommer få behålla det så jag är inte speciellt sugen på något. Men nu har jag inte ätit sen igår eftermiddag.
Att det är helt underbart väder ute också gör inte saken bättre. Shiit vad positiv jag är....Vill ha skjuts hem till mamma sen en cola och glass framför mig såblir allt super(Y) men det kan jag ju drömma om....
Så nu ska jag nog sova lite till så denna dagen går över fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0