Tillbaka Igen.

Är visst ett tag sen sen sist nu. Men jag har haft fullt upp och det har hänt en massa tråkiga saker som gör att jag varken velat eller haft ork och tid till att blogga. Men nu är jag tillbaka i Halmstad och har massor av tid över.
Kan inte dela med mig av det tråkiga som hänt men en sak som jag är lite smått irriterad över är att mitt planerade Au Pair år som skulle börjat i september om jag hittat familj i tid vill säga inte kommer att kunna ske. Idag har jag nämligen varit och satt in första delen av min tandställning som kommer att sitta i min käft ett år framåt nu. Åker jag iväg till USA med den så kommer det att lägga sig lååångt över min budget så ja det får vänta ett tag och jag är fast här i sverige ett år till. Shit vad positiv jag låter men hade sett fram emot så mycket att får komma iväg....Nu är det bara att börja planera om i mina planer...

Men helt negativ ska jag ju inte vara. Två och enhalv vecka kvar tills jag åker iväg till Turkiet igen =)<3 Och idag har jag shoppat lite grejer till resan. Kan inte riktigt förstå att om 3 veckor sitter jag i det underbara land igen med min vackra tågräls som lyser upp hela mitt ansikte...Haha ne nu ska jag inte vara sån kommer ju äntligen få raka tänder. Önskar bara att de hade lyssnat på oss och gett mig den för flera år sedan men man kan ju inte få allt här i världen.

Ja har väl inte så mycket att skriva om just nu. Kan visa lite bilder från helgen då jag och mina vänner gick Trajet. Hur jag ska förklara det vet jag inte riktigt. Men ja vi är ju bönder innerst inne så då roar vi oss med att gå en runda i skogen på 11?km mer exakt och har massa stationer påvägen och gärna utklädda, Gudinnor var vårt tema. Kan väl erkänna att vi inte var speciellt superbra då vi kom på plats 144 av 150 men roligt hade vi och det är ju det som räknas=).









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0