Tisdag.

Skulle ha börjat min praktik idag. Men precis vad jag var rädd för så mådde jag skitdåligt när jag vaknade idag. Så det var bara att ringa och sjukanmäla sig. Det känns så sjukt dumt att göra det första dagen men vad gör man.
Pga att jag suttit inne nu hela dagen så är mitt humör inte på topp. Inte arg eller nått utan bara nere. Hade det inte regnat hade jag dränkt mig i kläder och gått en låång runda på stranden. Får bli en annan dag.

Idag kan minsta lilla steg utanför dörren göra mig lite gladare. Vårt kylskåp är tomt så jag och Lisa fick bege oss till Maxi för att införskaffa oss lite mat. Påvägen dit pratade Lisa om att hon var tvungen att byta till sommardäck då tiden för vinterdäck gått ut. När vi kommer ut från affären står för det första halva bilen utanför parkeringsrutan för att handbromsen inte var i, tur att det bara var halva. Jo och då med vinterdäck. Vem står då parkerad jämte? Jo Polisen. Nervöst kollar vi på varran, hoppar in i bilen och åker iväg lite försiktikt, glada över att de inte gjort något.

Nu sitter jag hemma igen med ett tungt huvud:S Behöver vila lite tror jag. Sen måste jag ner till tvätten. Inte sådär jättelockande direkt. Har man inga rena kläder så har man inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0