Hos Julia:)

Sitter hemma hos Julia i underbara Halmstad. Att det är Höst, HÖST??? I Augusti? kallt som fan och spöregnar konstant gör inte mig så mycket förtillfället. Är på väldigt bra humör idag. Har en sån dag då jag inte riktigt kan sluta le:) Inget spec som hänt men får alltid en bra känsla när jag åker ner hit.
Det enda negativa idag är att när jag öppnade mitt lönebesked så såg jag att jag räknat med förmycket lön:/ Så det får bli en tråkig tid för mig. Eller tråkig behöver den ju inte bli men kan inte göra nått som kostar pengar. Surt att vi planerat och åka till boda borg i helgen. Och får även bli en riktigt billig resa till Turkiet. Kan iof fixa billigt boende men ne jag vill bo på hotell med Julia och få den riktiga semesterkänslan. Gärna All inclusive så vi kan dricka goda drinkar hela dagarna :) Får väl se hur det blir med den saken dit ska jag iaf!

Ja vad har hänt annars i dag då i mitt arbetslösa liv. Jo Ringt ett samtal som pappa tipsat mig om. Tur att pappa har vänner :) haha Ska ringa tbx imon så ska jag åka dit och skriva in mig på deras bemaningsföretag (Y). Så borde nog sätta fart och skriva ett cv nu, känns som att jag borde ha med mig det dit:P

Sen grunden till min positiva inställning idag, åkte jag ju ner till Halmstad. Har bara tagit det lugnt. Letat resor, blev överlyckliga när vi hittade ett jättebilligt med all inclusive men tro fan att det va norska pengar....sen hittade vi även hotell som kostade 39 kr per natt och uppåt. Lite misstänksamma blev vi då. Till slut blev jag så stressad av att inte hitta nått bra att jag gav upp. Måste hitta nått snart vill ha allt bokat nu!
Så ist fick jag ett ryck och började städa Julias kylskåp. Det var det i stort behov av kan jag lova :P Tur att du har mig gumman:). Sitter nu och kolla på fångarna på fortet och ska strax börja med maten:P


Julia & jag i turkiet för ett par månader sen. Snart
är vi tillbaka igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0