När ska jag lära mig...

Att jag inte ska dela med mig av mina glada nyheter Innan de inträffat. Mitt flyt försvann lika fort som jag fått det. I söndags vaknade jag upp och kände att jag hade en dålig söndag framför mig och jo det blev den. Först ringer min syster och ber om ursäkt och säger att jag inte kan köpa bilen. Varför hon bad om ursäkt förstår jag inte det var ju inte hennes fel att jag inte kunde ta den. Sen fortsatte dagen att vara kass. Men det tänker jag inte ta upp här. Kan ju säga att jag Hatar folks syn på pengar, hade jag inte haft de planer jag haft hade jag inte brytt mig ett dugg om pengar, Att folk är otrevliga och negativa mot helt oskyldiga personer klarar jag inte heller av. Söndagen var inte min dag kan jag ju säga iaf.

Så nu har jag ingen bil, så hur jag ska ta mig till jobbet vet jag inte. Eller idag får jag ha mammas bil men den kan jag ju inte sno varje dag. Så just nu försöker jag och mina snälla nära och kära hitta en bil till mig. Men hur det ska lösa sig utan pengar vet jag inte heller. Och Nej jag tänker inte hoppa över turkiet för att köpa bil, lite oansvarig måste väl jag med få vara. För jag behöver verkligen komma bort.

Just nu sitter jag hemma och väntar på att min chef ska ringa mig och säga att jag ska jobba, men än så länge har min telefon varit tyst så får se vad som händer, jag känner för att få ett nattjobb. Hoppas Hoppas.

Jo just det tatuerade mig ju igår med:P Det blev inte som jag tänkt från början men jag blev nöjd och det ser bra ut :) det jobbiga är att jag nu inte kan sova hur jag vill men nån vecka kan jag ju stå ut:P Bild får jag lägga upp senare, vågar inte koppla in telefonen i datorn nu ifall han skulle ringa om jobb.

Ne det var ju ett trevlig inlägg jag fick ihop, men känner ett behov av att prata av mig och eftersom alla är i skolan eller på jobbet så hamnar jag här. Men nu ska jag ta tag i lite saker här hemma och hålla tummarna för att jag får jobba natt denna veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0