Nu går allt som jag vill :D

Faan va bra allt går nu :) Hoppas det håller sig så med:P

Jobbintervjun jag skulle på i onsdags slutade med att jag fick åka och jobba direkt (Y).
Ringde på förmiddagen. "Jaa just det Axelsson, skynda dig hit så vi får träffa dig så får du börja direkt" Jaha tänkte jag, slängde på mig kläder och körde som en biltjuv dit. Förövrigt så är det inte så lätt att skynda sig till ett ställe man inte hittar till.
Han skrev in mig i datorn och skickade iväg mig för att hämta arbetskläder och sen åka till jobbet! Det tackar jag ju inte nej till :P
Ett litet problem uppstod dock. Lätt att ta sig till de olika arbetsplatserna utan bil. Kan ju inte sno mammas eller pappas varje dag.

Men jo då ringde syster idag=) "Emelie vill du ha en röd golf? 3000 och du kan betala när du få din lön". Ja det tackar jag ju inte heller nej till. Vill hem och hämta den NU!

Så jag nu har jag min första egna bil :D Lycklig är jag. Det höjde mitt humör några grader. Är nämligen i Halmstad. Och jo jag var lite nere innan, men endast för att min vänner ska ut och festa och jag sitter ensam i Julias lägenhet för hon har praktik ikväll....Men nu är jag glad:D

Ta tåget hem tidigt imon för ska bege mig till Boda borg:P var ett par år sen så ska bli kul=) Nej vi kommer Aldrig växa upp.

På måndag tatuerar jag mig sen blir det jobb igen :) och snart, snart ska vi boka resan till turkiet som ska ske i oktober:D

Ja allt går enligt min väg nu.
Nu ska jag tjocka i mig chips och ha one tree hill maraton en stund tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0