Shiiiit.

Nu blev det ett sånt litet uppehåll igen, men som sagt skriver bara när jag känner ett behov av det(Y)

Vad jag gör nu för tiden är att jag jobbar för fullt. Pengar rullar IN :D. Och eftersom jag inte klarar av att vara en dag utan mina vänner så har jag dom senaste två veckorna inte sovit spec mycket. En måttligt glad mamma hade jag eftersom mitt rum har sett ut som tredje världskriget sen i söndags då jag lite udda kom hem runt 9? efter att festat och sovit i 3? timmar(Y) Pigg som jag va då bestämde jag mig för att börja måla min garderob. Bra blev det men kläderna som jag slängt ut äver heeeela golvet låg kvar tills igår.
"Emelie, varför tar du inte en dag till att bara få ordning och vara lite själv ist för att umgås med dina Vänner Varje dag när du har endel att göra" var mammas kommentar på detta.
Ja det hade jag frågat mig själv också hela veckan. Svaret på det är att jag Behööver mina vänner. Klarar mig inte annars.
Men igår så tog jag mod till mig att ha en egendag x) Eller ja familjedag blev det väl. Hade iaf inga av alla mina Vänner/inneboende springande hos mig:( ;) Men ja en dag klarade jag mig utan dom även om jag fick mitt vanliga SjuuuktTröttMenRastLöshumör när jag skulle sova. Men jo somnade gjorde jag.
Och sen då. Anledning till SHiiiit. Jo när man jobbar som tursitvärdinna och dessutom är den ENDA på jobbet för tillfället då SKA man komma i tid. Alltså helst 10 i 9. När vaknar jag? Jo 09.18!!!!! Gaaah blir galen på mig själv. Slutsatts: När jag har mina vänner hos mig halva nätterna och får sova hälften så mycket som jag gör när jag är själv. DÅ kommer jag i tid. Men sen när jag ska ta mig en dag för att sova ikapp och bli av med liten del av min överenergi vad händer då? Jo då försover man sig och får ÄNNU mer överenergi för man FLyger upp ur sängen. Så nu sitter jag här på jobbet, (gjorde iordning mig på tio min) Grym är jag! och är fruktansvärt pigg(Y) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0