Tidsfördriv

Sitter på jobbet, har 30 min kvar sen slutar jag :P. Har varit fruktansvärt lugnt på jobbet idag. Inte många själar som har behövt min hjälp....
Ska bege mig till Ullared med några vänner sen, om dom kommer ihåg att hämta mig vill säga:P

Efter det ska jag nog hem och sova tror jag. Jobbade på bion igår så slutade vid elva. Normala människor hade väl åkt hem för att sova då när man jobbar kl 9 dan efter. Men nej inte jag. Måste ju umgås med mina vänner. Och när jag ändå har mina sovproblem så kan jag ju umgås med dom hela nätterna. Eller aa halva brukar det bli. Så när jag hade kört hem dom vid 2? så åkte jag hem för att börja städa. Inte fullt så normalt att städa vid den tiden på dygnet. Kände dock efter ett tag att jag va ganska trött sådär 4 timmar innan jag skulle gå upp igen.
Men av nån skum anledning som jag inte lyckats klura ut så är jag alltid piggare och har lättare för att komma upp om jag inte sover många timmar. Men för att va på den säkra sidan så la jag mig på fel håll i sängen med telefonen på andra sidan rummet.
Och jo upp kom jag. Pigg och på bra humör kom jag iväg till jobbet:)

Nu ska jag börja plocka iordning här sen åker vi om 20 min :)


Mitt liv är bra. Snart ska jag göra det ännu bättre.
Ska bara komma på hur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0