Vad ett litet sms kan göra.

Att så aktiv jag är här, men har haft fullt upp med jobb och umgås med vänner=). Nu sitter jag är på jobbet, har denna + två dagar kvar:/ lite sorgligt. Och vad jag ska göra sen har jag ingen aning om.....

Händer inte allt för mycket på jobbet denna veckan:/ är väl ingen som vågar komma till smålandsstenar efter allt som försigår just nu. skottlossning,brinnande bilar och poliser som vaktar alla vägarna är väl full normalt......
Inte så kanske. Men nyfikna är folk.
Även om det inte är för mycket folk nu så kommer jag sakna att gå hit varje dag. Kommer kännas konstigt

Till rubriken. De senaste dagarna har jag känt mig jättenere:S Är väl kanske delvis för att jag börja få lite panikångest över att jag inte har nått jobb och behöver få ihop 20-40 000 på 7 månader.....Men det får lösa sig.
Men så på jobbet nu dom första timmarna har mitt humör börjat gå uppåt. och när jag fick ett sms från en person jag saknar nått sjukt mkt så blev jag helt plötsligt på väldigt bra humör. Att det nu är sjukt långt mellan oss är en annan femma men ett litet sms kan göra mycket=)Patetisk kan jag höra en viss vän säga men nej det är jag inte :P

Jahopp detvar det vettiga jag kunde skriva för att fördriva min tid:P Får se vad som händer efter jobbet. Hela samhället kommer vara ute och åka för att få minsta lilla skymt av vad som händer, får se om jag kommer iväg till Värnamo för att boka tatueringstid =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0