Gör inget :)

Ne det gör inget att jag är här typ en gång i månaden....Haha ingen som läser ändå så ingen som blir beskiven =) så kan slösa tid här precis när jag känner för det. Okej ärligt talat så är det ofta jag känner för det men eftersom vi inte har något trådlöst internet hos mamma så kan man bara sitta vid hennes gamla data eller krigsplan rättare sagt. Låter som ett iaf. Seg som sjutton är det också....Sådär så att man inte alls blir frustrerad och vill kasta den i en väg.

Är nu hemma hos Julia (som alltid när jag skriver här) Det är då jag har tid över, min egna data och internet :P
Har inte gjort spec mycket idag, kom till Halmstad runt 3, släppte av Ida hos Lisa (som förövrigt missade tåget igår när hon stod och väntade på det x) hon lyckas med allt)
Tog en sväng in på Åhlens för att köpa en mössa som inte fanns kvar så fick bli en annan som jag nu är kär i. Hämta Julia på jobbet och åkte hit...boka biobiljetter så det är så vi ska spendera vår lördagskväll på. Planen var nog att Lisa och Ida skulle hänga med  men eftersom dom sååå gärna ville se Harry Potter men inte vi så går dom på den medans jag och Julia ska gå på Unstoppable, den enda vi kunde enas om Vi har egentligen helt olika smak när det gäller film men tror denna är helt okej...

Ska snart väcka Julia så hon kan laga lite mat innan vi ska åka in till stan. Undertiden har jag suttit här och letat reseledarutbildningar men nej det fanns somvanligt inget som gick ihop med mig, eller mina besparingar rättare sagt. Barutbilning kan jag ju tyvärr bara glömma och nu funkade inte detta heller....Får helt enkelt bara vänta till sommarn, ge mig ut i världen och se vad som händer....(Y)

Nu får jag ge mig in i uppdraget att väcka Julia brukar ta sin lilla tid...

Haha måste bara tillägga, fick sms från Ida nu: Emme jag och Lisa vill hamna i salgsmål!!!! Ibland blir jag liiite smått orolig för mina vänner.


Mår nu förtiden riktigt bra, bara jag får göra som jag vill,
behöver känna min frihet!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0