Julafton? Imon?

Jag kan ju nu skylle på julstressen att jag inte är här. Eller ne det kan jag inte, för jag känner verkligen INGEN stress överhuvudtaget. Julstress är inte ritigt något för mig, känner att man ska bara ta det lugnt och mysa med familjen och släkten =) Julklapparna var jag klar med för flera veckor sen. Så nu är jag nästan besviken på mig själv för att jag inte har något att slå in:P

Har tagit julledigt nu också...underbart skönt. Det är bra att jag får bestämma tider helt själv när jag kan jobba:P Förutom lite biojobb så är jag helt ledig.
Så vad ska jag pyssla med nu då så att jag inte blir rastlös? Först ska jag sooova! Sen ska jag hjälpa mamma att renovera brors rum och sen är det NYÅR:) Partey i Halmstad med underbara vänner blir det då.

Men nu väntar jag in morgondagen. Pappa nämnde att har ska gå bort till kusinerna och eftersom jag inte vågar sitta själv hemma pågrund av spöken som tydligen bara jag märker av så ska jag följa med, kan ju vara trevligt att träffa dom också, händer inte så ofta. Lär dock få klagomål när jag sätter mig där och börjar grejja med naglarna:P

Det bästa med imon är julklappen vi köpt till mamma som kommer sluta med att vi måste skaffa trådlöst internet hemma så att jag äntligen kan använda min dator hemma:P Förövrigt så har jag inga julkänslor alls ska bara bli mysigt att få umgås med alla :) Ne nu måste jag kila pappa ropar från hallen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0