Söndag?

Underligt nog så har jag ingen söndagskänsla idag. Riktigt skönt, hatar den stressade känslan av att helgen är slut och en Låång vecka väntar framför mig. Nu för tiden är dock inte veckorna så långa. Tider går så sjukt fort, hänger inte riktigt med. Aja anledningen att det inte känns som söndag är väl för att jag slutade jobba redan vid 12 i fredags och inte ska jobba imon :P Tandläkartid och tandställningsprat står på schemat då + soovmorgon=).

Jag är kvar i Halmstad. Sitter i Julias lägenhet och väntar på att hon ska sluta jobba så jag kan hämta henne. Solen skiner så har en sån bra sommarkänsla i kroppen, kan ju vara för att där jag sitter nu så ser jag bara himlen och inte den stenhårda snön utanför:P Men men är solen framme så är jag på kalasbra humör =)

Filmen igår var faktiskt bra. Jag trodde inte jag skulle tycka om den men som vanligt när jag ser sånna filmer så kommer jag på att jag tycker om dem:P
 

Jag har även kommit på att det är nyår snart så får nog börja fundera på kläder, vet inte om jag vill ha klänning eller inte, får la tvinga mamma att hjälpa mig sy en:P


Hittade denna på ginas hemsida, något liknande den fast göra den kort kanske.

Nu ska jag börja packa ihop mina saker och ge mig ut i min rallybil som förövrigt dörren hade frusit på Igen! Blir gaalen. Får ringa ett samtal senare och se om jag får låna ett garage Igen så att jag kan tina upp den så den håller iaf denna arbetsvecka också...

Men innan det ska jag hämta Lisa och Ida sen Julia så ska vi åka på en snabb shoppingrunda innan jag ska åka hem till lilla Smålandsstenar igen...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0