Nytt försök.

Ja nu sitter jag här igen för att ge detta ett nytt försök. Anledning? Jo det är såhär att jag sitter på Gotland i en villavagn Precis vid havet med klarblå himmel och den underbara solen. Riktigt bra anledning. Eller inte. Här sitter jag och klagar på att jag inte får nån färg när jag suttit ute i solen hela dan(känns det som) men så sitter jag inne vid datan nu:S....Men detta gör jag endast för att jag är fruktansvärt rastlös och uttråkad. Saknar mina vänner. Nu menar jag inte att jag inte vill va här för vid havet är där jag mår bäst men det hade ju inte skadat om mina vänner och andra halvan av min familj varit här också.

Guud vad jag gnäller:P jaja ibland får man det, jag är inte bara negativ nu för jag är ju som sagt vid havet med underbart väder. Men mitt tillfälligt(hoppas jag) dåliga humör beror ju då delvis på att jag saknar mina vänner och mamma och sen för att Julia på torsdag åker till Turkiet i 3 ! veckor!!!. Gaah vad jag hade kunnat göra vad som helst för att få sätta mig på samma plan ner.

Men nu är det som det är och jag ska njuta av mina sista lediga dagar i sommar. Sen hem för jobb några veckor innan jag blir arbetslös;).

Ne nu får det bli lite bilder ist för nu sprider jag för mycket negativ energi runt mig känner jag :P
Villavagnen.


Jag igår uppe på ett berg vid campingen.



Där jag och min bror roade oss en stund genom att klättra
runt och riskera livet;)

Ne nu ska jag ut i solen en liten stund till innan jag gör mig iordning för ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0