.....

Kom hem till lägenheten i Halmstad för en stund sen. Tog ett tidigare tåg för hade ingen lust att vara hemma efter 10 när jag behöver plugga. Julia ligger och sover och Lisa jobbar. Så nu sitter jag här och gör Allt Annat än att plugga. Precis som vanligt.
Har haft en lugn helg eftersom jag inte är helt frisk vilket gör mig seg och rastlös...Jag kan inte förstå att jag Alltid har en blandning av positiva och negativa känslor. Idag tar ändå gladheten över =) Inte nån spec anledning att jag är glad, är nog mest för att det ska hända så mycket roligt den kommande tiden =) Lite också för att vårkänslorna är på topp=)

Jag hade planerat in att denna söndag skulle vara en pluggdag eftersom jag har prov i alkohollagen/alkoholhantering imorgon...Inte så värst lockande att sätta sig med det men det är nog bäst att jag börjar nu.

Blir även jobbigt trött på min design på bloggen och jag har absolut noll koll på hur jag ska lösa det...Men när jag har tid får jag väl göra ett nytt försök med det (sist så blev jag så arg för att det inte gick att datan höll på att försvinna).

Ne nu får jag ta tag i mitt liv och sätta lite fart med allt här (Y)


Hade varit kul om snön försvann till min födelsedag. Har lust
att grilla på stranden=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0