Freedag =)

Idag är mitt humör mycket bättre. Eller det var det redan igårkväll/eftermiddag. Vet inte anledningen men mitt dåliga humör höll bara i sig i ett par timmar. Senare var mitt humör på topp.

Känns bra med helg nu även om det är jobb för min del som gäller hela helgen. Får väl hoppas att det kommer förbi lite roligt folk=) Var väldigt länge sen jag jobbade där sist så det ska bli kul...Sen får jag se om det händer nått annat skoj i helgen. Min vän Maria har jag inte träffat på sjukt länge... jobbar dock dag in och dag ut men sen finns det ju alltid natten också=) Sova kan jag göra nån annan gång.

Förtillfället sitter jag i skolan och jobbar med mitt projektarbete. Ska bli riktigt skönt när det är klart. Sen tar jag bussen ist för tåget hem så kommer jag hem tidigare och har mer tid över tills jag börjar jobba.

Det är hur min fredag och helg kommer se ut.


Maria och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0