God natt

Borde försöka sova nu. Men är alldeles för pigg och glad för det. För en timma sen hade jag somnat om jag lagt mig ner men behövde hämta upp tvätten. Efter det blir mitt humör på topp igen.
Så nu har jag dansat loss på balkongen och runt hela lägenheten. Lisa och Julia börjar fundera på att skicka mig nånstans tror jag....
Ja ibland är jag lite mer annorlunda än vanligt:P
Är riktigt festsugen också. Över 1 och en halv månad sen sist tror jag. Längtar även riktigt mycket till Turkiet nu. Ska bli så sjukt kul och skönt att komma dit igen=)
Ja det var väl det jag ville ha sagt tror jag...Nu blir det nog sängen för min del.
God natt=)

Vill spola fram tiden ett par veckor=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0