Godmorgon!

Min dag igår var jättemysig. Umgicks med min systersöner hela dagen. Även med min syster när hon hade slutat jobba. Händer inte så ofta när jag inte bor hemma längre. Sen blev det tacos hemma hos mamma på kvällen där det som vanligt matar ett helt läger ungefär (Y);)
Sen tog jag tåget tbx till Halmstad för jag tänkte jag skulle ta sovmorgon idag.

Nu sitter jag här, häller i mig te och funderar på vad jag gör uppe nu när jag börjar om 2,5 timme. Skulle nog ta en dusch men kom på att eftersom det inte är panik och jag ska träna ikväll så ska jag vara snäll mot mitt hår pch göra det ikväll ist. Så nu kan jag ta det väldigt lugnt. Får väl kanske åka in lite tidigare och äta lunch.

Ja ska som sagt träna idag. Ska bli kul och se hur det går med min träningsverk(Y)
Håller även på att längta ihjäl mig till Turkiet. Snön och kylan vill ju inte riktigt försvinna här. Får tänka att om 2 månader är jag påväg till stranden =)

Idag händer det inte spec. mycket. Skolan där jag har hotell i 3 timmar. Efter det hem och "städa" eller nått innan jag ska iväg på träningen. Julia är nog hemma ikväll så då slipper jag sitta själv och glo=).

Imon börjar jag på mitt Ny/gamla jobb och där ska jag spendera min helg(Y). Turkietpengar=) Sen kommer mina efterlängtade vänner hem efter 5 veckor i Fjällen =)


Jag i Stockholm=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0