Ingen motivation...

Sitter i skolan och slappar (Y). Min motivation är inte riktigt med mig idag. Vill bara hem och lägga mig i soffan med mitt täcke och dega framför tvn hela dan =)
Kan erkänna att jag avbokade min träning. Haha så jävla klen som inte ens orkar lägga ner en timma på det...Men idag får jag va lat Och jag måste faktiskt plugga, Jag har bara massa bortförklaringar men jag ska försöka. Ist sitter jag här och äter choklad (Y) Inte bra alls att gå i skolan mitt i stan.

Ja så vad ska jag göra idag. Verkligen försöka plugga så jag blir klar med allt i tid. Julia är hemma ikväll också så behöver inte sitta själv. Sen ska jag soova. Haha ja riktigt positiv är jag nu. Men imon är en ny dag. Då ska jag inte vara negativ och sprida negativ energi runt mig!!! ;)

Och medans jag väntar på att bli positiv så drömmer jag mig bort till
Värmen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0