Jordgubbar =)

Ja har ätit mina första jordgubbar för iår =). Sooommmar!<3 Helt okej va dom faktiskt.
Annars idag har jag haft en lektion i skolan vilket var hotell. Slutade vid halv 11 tog sen bussen hem och somnade direkt. Vaknade för en stund sen av att dom ringde från cultural care och undrade vart min film är. Måste verkligen ta tid till det nu....

Nu ska jag fixa lite här hemma, och kanske ge mig iväg till Lisas jobb och kolla om hon har pengar på sig. Ingen av oss har pengar till toapapper xD och det är Slut. (Y)
Aa det var vettigt att skriva... Efter det blir det Träning! Skulle börjat förra veckan men då va det ingen som ville träna med mig och orkade inte pallra mig iväg själv. Men nu ska vi börja (Y) lär va död sen med tanke på att jag inte har tränat sen typ istiden men det ska väl gå bra.


Värmande solsken och jordgubbar ger mig underbara
sommarkänslor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0