Lila pärlan.

Har nu haft ett välbehövt och sjukt jobbigt corepass....Eller aa va 3 timmar sen men jaja...
Efter det åkte jag och mina spagettiben till Lisas jobb och åt och pratade lite med Lisa. När jag skulle pallra mig iväg till bussen igen kom Lisa på att jag kunde ju låna hennes bil till affären och hem för att sen hämta henne. Så jag slapp bussen=)

Modigt av henne att låna ut sin bil om man tänker på vad hon har hört om mig i trafiken. Men nej jag kör faktiskt bra och försiktigt. Det är bara lila mesiga Ida som har överdrivit lite=) (Om folk gör fel i trafiken så tro fan att jag skäller litee).

Efter ett antal försök att få i backen så kom jag iväg till affären och sen hem (Y). Då fick jag sms av Lisa: Kör försiktigt med päääärlan! Som förövrigt är Lila. Så ja Lila pärlan är ju ett passande namn!

Ja tog en lång dusch och har nu diskat lite snabbt. Här behövs också en ordentlig städning men har ingen energi till det så får fixa lite snabbt bara.
Bäst jag sätter fart med det. Ska hämta Lisa när hon slutar sen behöver jag sova tidigt. Är ledig imon men det blir ingen sovmorgon för min del.
Tar tåget hem till Smålandsstenar tidigt för att passa min underbara systersöner =)<3 Ska passa på att boka ny färgningstid till mitt hår också. Vill ha det ljust nuu.


Vill ha tillbaka mitt hår! Det ska dock inte
blir såhär ljust, men ljust sen längre =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0