Lördag

Hemma i Halmstad. Kom hem från Stockholm igår runt 9. Hade jag haft pengar hade jag utan problem kunnat stanna ett tag till:P Blev sjuk också så på ett sätt var det skönt att få komma hem till min egna säng. Men har haft riktigt roligt iaf...
Nu sitter jag här hemma och förbrukar inte allt för mycket energi....Men är inte helt frisk och är riktigt seg så idag får jag vara lat. Skulle jobbat i helgen igentligen men det gick ju inte så bra så nu jobbar Julia åt mig(Y)...
Jag klarar inte riktigt av att vara sjuk. Jag blir alldeles för rastlös. Även om jag är riktigt seg nu så vill jag ändå ut och hitta på nått kul men det går ju inte för sig:/...Aja ska åka hem till Smålandsstenar senare. Inte för att det finns så mycket mer att roa sig med där men ja då sitter jag inte här och glor hela dan iaf...Tur att Alle och Viktor är i stan så jag får åka med dom för sitta på ett tåg idag igen när jag inte mår 100 känns inte så lockande :P
Ne nu ska jag sluta skriva mitt vettiga inlägg och gå och packa och städa iordning lite ist;)


Nu får gärna snön försvinna helt och några grader varmare
så man kan sitta ute =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0