Lugn helg.

Ja som man märker så lägger jag inte ner mycket tid på att blogga. Har den som sagt för att kunna skriva av mig och fördriva tiden. Så har nog varit för upptagen de senaste dagarna. Kommer dock inte ihåg vad jag har hittat på:S...Filmen förra veckan var iaf inte alls som jag hade hoppats på. Trodde den skulle vara sjukt bra, den dög väl men aa...Slutet var absolut inte vad jag förväntade mig.
I fredags gjorde vi även klart vårt projektarbete:P Eller det praktiska iaf. Gick mycket bättre än vad jag trodde. Det var kul faktiskt. Om man bortser att brandlarmet sattes igång TVÅ gånger på ca 20 min så vi fick springa upp och ner för alla trappor flera gånger och nej det va inte vårt fel;) Nu har vi bara den roliga projektrapporten kvar att göra.(Y)
Sen hade jag som plan att ha en rolig, mysig helg. Men den tog slut väldigt fort. I fredagskväll träffade jag Ida och Lisa en stund. Hände som vanligt inget speciellt i vårt lilla samhälle. Igår var pappa och Susanne snälla och hängde med mig till Göteborg för att leta studentklänning. Pappas krav på att han skulle köra mig var att jag var tvungen att köpa en klänning så vi inte åkt i onödan..Tur att jag hittade en då:P Blev riktigt nöjd med den och pappa var ännu en gång snäll och betalade den(A) :P
Senare tog jag tåget till Halmstad för att jag skulle upp och jobba idag. Sa upp mig för ett tag sen men de behövde hjälp och jag behöver pengar(Y)

Så det är vad jag har sysslat med idag,jobbat. Skulle ha tvättat men jag orkar inte, Julia är sjuk och har även hon jobbat idag så hon orkar verkligen inte och Lisa är iväg och jobbar nu så bokade om den tiden.
Skönt det så jag kan ha en lat söndagseftermiddag nu....

Imon är det ny vecka och då börjar praktiken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0