Måndag, alkoholfria drinkar och tvättning.

Godmorgon ville jag skriva men nej det är ju inte morgon:S Sitter här och är lite halvseg så det känns nästan som det. Men inatt har jag faktiskt kunnat sova någorlunda bra för första gången på ett par veckor=)

Fick en liten "sovmorgon" idag. Har igentligen den tiden till att plugga matte, men nej skönare att sova men måste verkligen ta tag i det.
Nog om det. Hade en lugn och mysig söndag igår. ( om man bortser från jobbet) Men efter det:P Han sova i ca 10 minuter (men det behövdes inte mer för att jag skulle bli tillfälligt pigg) så åkte vi till Citygross för att storhandla. Vi var lite oroliga ett tag att det skulle bli riktigt dyrt när vi såg våra överfulla korgar, men aa citygross Är billigt. Fyra fulla kassar med mat för att bra tag gick på 600 :P 

När vi hade handlat klart åkte vi för att hyra film för att ha filmkväll=) åkte hem och städade lägenheten och Lisa satte igång med maten=) Så min söndagskväll bestod av supergod mat och bra filmer=)

Förutom min sovmorgon/mattetid så hade jag barteknink idag. Vi fick blanda lite alkoholfria drinkar, gott blev det.

Nu är jag hemma i min ensamhet och väntar på att dom första maskinerna med tvätt ska bli klara så jag kan gå ner och hänga upp det.
Ikväll får nog också bli en god mat och filmkväll=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0