Måndag.

God morgon!
Vaknade och såg att himlen var klarblå=). Solen skiner och det är Varmt =D!
Kl ringde vid 8 men somvanligt så kommer jag aldrig upp direkt utan snoozade i 20 min. Eftersom min pluggdag inte riktigt blev en pluggdag igår så tvingade jag upp mig själv för att plugga nu innan skolan. Gick det? Ja i 10 min(Y). Jag kan verkligen inte plugga utan när jag läst igenom det en gång så bestämmer jag mig för att jag kan allt;) Får väl se hur det går sen....
Börjar iaf kl 12 med prov sen studiebesök på Bulls?. Efter det blir det hem och tvätta...

Nu sitter jag här och är nyduschad och fräsch =) Ska snart göra mig iordning och ge mig ut i solen =). Tur att den har börjat komma fram nu annars hade väntan på Turkiet varit förjävlig. Längtar tillräckligt =)

Ha en superbra dag, det har jag bestämt mig för att ha även om det inte händer nått spec=)!


Det är underbart skönt på vår balkong =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0