Mindre än 3 månader :O!

Eftersom jag sitter själv hemma ikväll, precis som de kommande kvällarna så har jag idag fördrivit tiden med superrolig tvättning och lagat världens äckligaste potatismos (Y). Jag har alltid tänkt att det gör väl inget om potatisen är överkokt? Idag fick jag svaret. FÖR överkokt = riktigt äckligt potatismos..Aja nog om det.

Det är inte ens 3 månader kvar till Studenten :O Helt sjukt och helt underbart. Jag längtar nått otroligt mycket=) Är ju dock endel att fixa. Balklänningen är påväg och flaket är bokat (Y). Stundetklänning har jag dock inte fått tag i :/. Letade runt i hela Stockholm när jag var där förra veckan. Flera i klassen hittade men inte jag...Ändå tog pengarna slut? Så typiskt mig.
Nu har jag iaf letat runt över hela internet och hittat så många fina som jag vill ha. Sen vill jag inte ha nått som liknar nån annans så är lite sugen på att sy en egen. Tur då att jag har min mammas som är riktigt duktig på just det =). Så min nästa lediga helg vilket är om 4? veckor :O. Fy fan! Aja så ska jag om mami åka iväg för att leta efter klänningar och om vi inte hittar vilket jag nästan hoppas på:P så ska vi sy en. Lite roligare så=).

Jag skulle behöva sova nu men kan inte sova om det inte är nån hemma så får vänta till efter elva då de andra kommer hem. Undertiden behöver jag plocka ordning på mina saker och städa bland mina kläder. Lampan i garderoben är dock trasig så får se hur det blir med den saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0