Nördigt mobbad.

Kom precis på mig själv med att sitta här och skratta Högt för mig själv åt precis allt och inget. Har inte så mycket för mig. Mitt humör är sådär konstigt blandat som mitt brukar bli av nån anledning. Är både glad och seg, rastlös och vill sova....Kom dock nu på att det är nog för att jag vill att snön ska smälta bort helt, solen ska bli varm och mina vänner ska komma hem....Jag vill ha vår nu och jag är riktigt festsugen...Är nog också för att jag jobbar varje helg denna månaden pga att jag har sagt upp mig men inte får sluta direkt och ska börja på nästa ställe samtidigt..Så då hade jag löst problemet med varför jag känner såhär:P
Umtäckte även att folk tycker nog att jag är lite, jaa nått, som inte pratar om nått annat än turkiet och bara åker dit:P De flestas rektioner: Turkiet?!?! :O ;) Nej jag åker inte dit av den anledning som ni tror :P....Min syster ringde precis också, Emelie dom är i Turkiet på 4! och jag byter självklart kanal...:S haha
Jag behöver även att Lisa och Ida ska komma hem från Fjällen nu. De har varit borta i 3 veckor på praktik och har 2 kvar:/ Saknar att vi är precis som vi brukar vara när ingen förstår vad vi håller på med =) Vår konstiga humor och att vi inte behöver säga mer än: Haha kommer du ihåg eller haha du vet...sen ligger vi bokstavligen talat ner och dör av skratt..

Aja funderar på om jag ska ställa mig och laga lite mat nu..Dock inte så kul att laga mat bara till mig..Julia har praktik till 23.00 och Lisa har jag ingen Aning om vart hon är :S
Ne nu får jag rycka upp mig och göra lite vettiga saker.


Ge mig vår nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0