Praktik och storstädning.

Idag får jag säga att jag har varit riktigt duktig...
Praktiken gick bra. Dock lagom kul att ha praktik där man har jobbat och även hoppar in ibland när det behövs. Men men bara 3 dagar där sen får dom klara sig utan mig:P haha
Resten av min praktik ska jag spendera på Lindex(Y)

Aja nog om det och över till ett minst lika roligt ämne. Städning. Bor man en katt och tre tjejer, fyra för tillfället ( Phuong är hemma från Norge och hälsar på)=) Så blir det visst väldigt skitigt. Doften av en innekatt är inte heller superunderbar...Så när jag kom hem och de andra försvunnit ut så kände jag ett behov av storstädning så det är vad jag pysslat med en stund nu...Hoppas det luktat gott när de andra kommer hem=)...Började vädra också men katten är livrädd för damsugaren så det höll inte länge då hon smiter ut på balkongen.

Ja det var mycket intressant vetande. Eller hur ;)...Tänkte att jag göra ett nytt försök till att göra om min design ikväll också...Får se hur det går med den saken och om min data kommer flyga ut över balkongen...

Nått annat roligt som hänt är att jag igår fick reda på att balen ska betalas inom två veckor..Perfekt! Bättre tid kunde inte väljas(Y)..Har inte riktigt de pengarna för tillfället men det ska väl gå att lösa :P

Ne nu ska jag fixa färdigt här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0