Söndag

Nu är jag tbx i Halmstad efter att ha jobbat Hela helgen. Det har varit så sjukt lugnt på jobbet vilket jag hatar då man blir jättetrött och tiden går alldeles för sakta. Aja skönt med en lugn helg också, passade bra då det kommit lite nya saker som jag behövde lära mig.
Har hunnit umgås lite med min mami i helgen också=) som förövrigt var i Ullared imorse så jag bad henne köpa solskyddsfaktor som jag kan ha med mig till Turkiet. En 20 ( jag bränner mig lätt) och en 30 till mina tatueringar. Hon vill tydligen att jag ska komma hem lika blek som jag är nu då honköpte en children´s 25 till mig x) Oj sa hon. Jag trodde jag tog 15 haha.
Ja har igentligen inget vettigt alls att skriva. Men orkar inte gå och lägga mig vilket jag igentligen borde så fördriver min tid här.
Gjorde en god gärning idag med. Kommer in på ett proppfull tåg och snappar åt mig den sista platsen. Kommer även in en söt liten tant samtidigt. Snäll som jag är ger jag min plats till en överlycklig tant som tackar mig jag vet inte hur mycket och sätter mig i trappan(Y) Haha aa det var min goda gärning.
Veckan som kommer nu lockar mig inte speciellt mycket. Temavecka i skolan som min klass inte skulle varit med på men jo det ska vi tydligen nu. Nått kul är dock att Lisa och Ida kom hem från Fjällen idag efter 5 veckor=) Ska blir kul att träffa er igen. 
Ne nu ska jag ge upp mitt skrivande för dagen innan jag skrivit en hel bok om massa onödig fakta och sova ist.
 


Bilder från midsommar:P. Jag lisa och Ida. Har saknat
er nått fruktansvärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0