Söndag.

Precis hemkommen från jobbet...Har ont i Hela kroppen!! Det var riktigt mycket att göra idag och det var inte speciellt bra förberret. Inte jag som jobbade igår så surt att jag fick skämmas för det idag....Aja så är det.
Efter jobbet ville jag bara hem så när jag upptäckte att det var 25 minuter kvar tills min buss skulle gå så bestämde jag mig för att gå ist!
40 minuter senare och med 5000 småstenar i skorna var jag hemma=) känner mig riktigt duktig nu...Därför sitter jag här och äter choklad och dricker energidryck(Y) haha...Tänkte unna mig ett långt bad nu men Lisa och Julia sover så får vänta lite så jag inte väcker dom när jag spolar upp vatten. Så hoppas dom vaknar snart för känner mig riktigt ofräsch.
Sen måste vi försöka få tag på en bil för vi behöver verkligen Storhandla. vårt kylskåp är helt tomt.... Så det är vad jag ska göra denna söndag...Sova tidigt behöver jag nog också efter mina 1,5?? timmars sömn inatt...
Måste även byta ut min musik på mobil och mp3 är så trött på musiken jag har nu så jag blir galen. Behöver lite nu att lyssna på, på onsdag då jag ska sitta på ett tåg i 5 timmar då vi åker till Stockholm med skolan=)
Ha en mysig söndag!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0