Stockholm=)

Jag vill ha mer än 3 dagar här! Har inte skrattat såhär mycket på länge.
När vi kom fram till Stockholmscentral så märks det redan då att vi är turister. Förvirrade bönder och resväskor som flyger ner för alla trappor. Efter det blev det tunnelbana där alla flyger runt och skämmer ut sig ännu mer. ;) Tillslut kom vi fram till vandrarhemmet som förövrigt var förvårnadsvärt mysigt och fräscht=) känns som ett litet mysigt hotell. Inne i lobbyn kommer det även in två gamla kompisar hemifrån. Vad är oddsen på det? När man kommer från en liten håla som jag så förväntar man inte sig att träffa på folk man känner på just det vandrarhemmet just den tiden....

Vårt rum...Syns det att det är tjejer som bor här?;)




Vår utsikt =)

Ja sen blev det studiebesök på vin och spritmuseet och café opera(Y). När det va klart så var vi alla så sjukt hungriga och sugna på kycklingtallrik:P

Hittade som tur va en riktigt god=)

Sen blev det lite shopping =) Jag och Kim va lite efter alla andra så för första gången skulle vi ta tunnelbanan och hitta till hotellet helt själva. Och överraskande nog så gick det på första försöket (Y).

När vi kom tillbaka och hade köpt med oss massa gott att tjocka oss med så satt vi inne på rummet och pratade om allt möjligt och bokstavligen dött av skratt=).

Ja vad Kim gör här vet jag inte riktigt.


Hittade ett roligt rökrum med hål i :S


Ja denna dagen har varit fylld med skratt men så blir det när vi inte
är riktigt normala =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0