Underbara sol=)

Ja vad ska jag skriva idag förnått....
Kan väl börja med att även idag så har jag varit duktig. Praktiken gick super, sprungit runt som en idiot och fixat allt möjligt. Men inte fick det mig trött. Eller trött är jag nog men är så glad pga solen. Blev lycklig som en jag vet inte vad när jag slutade. Väldigt sent förövrigt.. Aja Solen sken och det var varmt. Helt underbart. Ville bara stanna i stan och sitta ute hela eftermiddagen. Men ne åkte hem för har lite att fixa med.
Inte ens det gjorde mig på dåligt humör. Jag har nog en sådär bra dag helt utan anledning där jag är trött och rastlös men ändå superglad. Det tackar vi solen för =)

När jag kom hem var det fösta jag såg BERGET av disk. De bakade här inatt när jag somnat så i morse när jag kom upp, försent dessutom;) så var det Kaos i köket. Så den började jag med dirket. Efter det hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här och är helt slut i kroppen. Trots detta så hade det inte varit fel att hitta på nått kul. Men det har jag inte tid med. På schemat för kvällen står det Tvättning. Måste även packa ihop lite saker för jag åker hem till mami imon för att jobba i helgen och kommer inte tbx förens på måndag.
Hade behövt plugga lite matte med men får se hur det blir med den saken;)

Är även fruktansvärt sugen på chokladmilkchake (stavning?) Men eftersom vi inte har nån glass och för att jag avbokade träning Ännu en gång idag så får jag nog hoppa den;)

Nu ska jag ta tag i mitt liv och göra nått vettigt;)

Jo just det. Gjorde ett försök igår att göra om min design. Men Icke att det ville funka. Lyckades byta bakrundsfärg och förstora profilbilen som jag inte ens vill ha och den går inte byta:S Får se om jag orkar ge mig på ett nytt försök senare;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0