Tillbaka!

Nu är jag tillbaka igen. Efter att ha gjort ett riktigt kasst försök till att börja blogga, ca 52367 försök att gör en snygg design och ha något att fördriva tiden med så tog jag bort min blogg. Varför? jo just för att efter de där 52367 försöken så var jag lite lagom irriterad och va när att kasta ut min dator. Jaja nog om det.

Men varför sitter jag här nu igen då? Hmm, Jag har absolut Inget bättre för mig. Lisa och Julia som jag bor med sitter här och gör sig iordning för att snart gå ut medans jag ska jobba kl. 7 imon :/ så mitt humör är Inte på topp. Riktigt skönt att jag sagt upp mig så bara denna månaden kvar där.
Men förtillfället är jag inte speciellt positiv. Borde ingetligen sova men jag är inne i en period då jag bokstavligen talat inte sover Alls:S
Därför valde jag att återskapa min blogg så att jag kan fördriva min tid här:P

Jag ska dock inte säga att jag bara är på dåligt humör. Hade jag inte haft jobbet imon hade jag också varit påväg ut för att dansa:P För några timmar sen bokad jag, Julia och Lisa en resa till mitt älskade Turkiet, Alanya =)<3
Varit där en gång tidigare och blev då käär i det stället. Så sjukt underbart.

Tanken var att jag inte skulle dit förens om ca 2 år för att jag ska iväg till USA som Au Pair efter studenten. Men som en tidig studentpresent bestämde jag mig för att åka. Så den 15 Maj sitter vi på planet=) Ska bli så sjukt underbart och kul. Har redan börjat planera vad jag ska packa x)

Ja det var ju mycket vettigt jag hade att skriva här. Men nu har jag nått att roa mig med och kan skriva av mig ist för att sitta i lägenheten och prata med mig själv(Y).

Nu går dom snart ut så då ska jag vara duktig och städa lägenheten tänkte jag, ja som sagt jag kan inte sova. Får göra det efter jobbet imon ist:P              





Jag i Turkiet i Maj förre året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0