Vänder på dygnet.

Jag har verkligen vänt på dygnet den senaste tiden. Fast jag har sovit bra denna vecka änsålänge...Konstigt nog så är jag tröttare på morgon när jag sover än när jag inte sovit nått. Jag orkade knappt sitta upp imorse och mina ögon vill jag inte ens prata om, lärarna börjar nog fundera....
Sluta vid 11 idag, åkte till eurostop och handla till tågresan imon:P När jag kom hem somnade jag nästan direkt och vaknade nu för en liten stund sen så nu har jag fått detta dygnets sömn vilket är bra för jag ska vara uppe inatt och packa och greja, jag vågar inte sova inatt för då är jag helt säker på att jag försover mig imon till tåget som går kl 7.
Det tråkiga med att vända på dygnet är ju att det inte är nån annan uppe.

Funderar på om jag ska fixa nån mat till mig, själv hemma ikväll som vanligt;) Julia hara åkt hem och Lisa jobbar till 11 så får väl bli nått snabbt och tråkigt....
Måste hitta på lite saker som jag kan roa mig med i ca 10 timmmar, tur att jag inte packat eller fixat med min musik o de sakerna än. haha lite komiskt att jag behöver göra så mycket förberedelser för att åka lite tåg. Tar ju dock 5 timmar tror jag...


Men med det här och datorn så kan jag nog få dem 5 timmarna
att gå ganska fort..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0