Verkligen nödvändigt?

Måndag och ny vecka brukar man ju tänka men njaa, kan väl bli fredag nu iaf?
Min skolvecka är nu temavecka med temat miljö. Alla 3or är på praktik utan min klass som måste va med på alla stationer.
Är väl skönt att slippa lektionerna kan man ju tänka. Men inte efter denna dagen. Haha riktigt positiv jag är nu. I alla fall så idag fick min grupp börja med studiebesök på en återvinningsstation. Ja det var ju inte så givande. Stannade vid Varje container där dom berättade vad man skulle slänga där. Okej om man inte kan läsa eller blind så man inte kan tyda deras fina bilder (vad man nu skulle göra själv på en soptipp om man är blind vet jag inte) men vi är inte helt dumma i huvudet. Vi fattar att man slänger plast vid plast och trä vid trä och inte mixar ihop det. Allt detta i regn och kyla också(Y) Haha riktigt positiva var vi då.
Senare fick vi som tur var hålla oss inomhus vilket jag hoppas vi får göra resten av veckan också.

Nu sitter jag hemma med fullt hus, eller full lägenhet får jag väl säga, och fördriver min tid med allt annat än vad jag behöver göra. Har iaf varit duktig och tvättat och städat lite idag. Nu bakar lisa och hennes vänner kladdmuffins:P kommernågra till snart så ja full lägenhet(Y).

Bokade ny tandläkartid idag med så snart sitter jag med en tandställning i käften. Lite sådär lagom skojj men vill man va fin så vill man.

Resten av veckan kommer inte vara så händelserik den heller. Temadagar, träning, pluggning, göra klart projektarbetet och förhoppningsvis färga mitt hår och leta studentklänning/mönster ja då händer det väl lite kul.


Sånthär väder hade jag på min födelsedag förra året.
Hade inte varit fel om det hade varit likadant nu, men ja bara 3
veckor kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0