Ny start

Sådär nu har jag påbörjat mitt nya liv;)
Tanken var att efter jag slutade på mitt förra jobb i torsdag skulle ta en veckas semester. Bara Tänka på mig själv och försöka komma på bättre humör. Men det behövde jag inte en hel vecka till...
I fredags ringde nämligen min faster som jobbar på dagis och var överlycklig att jag kommit med i vikariebanken och sa att dom ville ha mig idag. Så idag har jag jobbat min första dag på dagis och Ååå vad jag trivs att jobba med barn, så undebara dom är.
Imon är jag ledig så då har jag tid att rensa upp här hemma. Ser ut som en Katastrof för jag och mamma har börjat rensa på all skit vi äger...Sen blir det jobb på torsdag igen och nu ringde telefonen, dom vill ha mig i köket också, så ska upp dit imon en snabbis för att kolla igenom allt =) Det här blir ju bara bättre och bättre. Känner en stor lättnad nu...

Nu väntar jag på att mamma ska ringa och säga att min bil gått igenom besiktningen så att jag kan börja köra runt i den =)

Får nog ta mig en powernap nu och ta städningen sen lite snabbt innan mamma kommer hem så hon blir glad. Så är livet som "vuxen" hemmaboende. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0