3 veckor senare

Ja såg nu att det var visst tre veckor sen jag skrev sist. Har varit fullt upptagen med jobb och annat. Lever inget socialt liv på grund av att jag nu alltid jobbar andraskift vilket betyder att jag sover när andra går iväg, åker till jobbet innan nån hinner hem och kommer hem när alla andra sover. Yeeey vad mycket folk jag pratar med då. Eller dom på jobbet iof men inte min familj eller mina vänner:(.
Det positiva med detta är dock att jag är ledig fredagar och får en lång helg.

Men ändå så lyckas helgerna gå så jävla fort. Lördag eftermiddag nu och jag sitter fortfarande i sängen hemma hos Julia och har inte gjort allt för många rörelser idag. Finns ju dock lite anledningar till det.
Men får nog snart ta tag i mitt liv och sätta mig på bussen hem till Kim för att hämta bilen så jag kan bege mig hem till lilla Smålandsstenar igen....

Föörst ska jag få Julia till att vakna så vi kan boka vår resa till Turkiet som ska ske om typ 4 veckor. Så ja vi är lite sent ute. Anledningen till detta är att igentligen så har ingen av oss råd... Men dit ska vi och bokar vi inte idag så kommer det inte bli av och jag blir gaaalen.

Tillbaka till kvällen igår. Festa med min Dude Kim som jag inte umgåtts med på hela sommaren =) Roligt hade vi. Även om det finns vissa saker jag gärna hade raderat om jag kunnat. Behöver inte ta upp vad men att blöta statyer är vääldigt hala och att sträckan hem till Julia är Alldeles för lång för att gå hem själv en lördagsnatt lärde jag mig......

Ne nu ska jag ställa mig och hoppa på Julia eller spela på grytor för resan SKA bli bokad idag och jag måste strax åka hem:/....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0