Freeedag.

Helt sjukt vad trött jag är. Fredag idag och de flesta hittar väl på nått kul men inte jag, ne jobbade till tio så är helt körd i kroppen. Ska strax kräla mig upp för trappan och lägga mig i sängen.
Jobbat kväll hela veckan vilket innebär att jag har varit fruktansvärt osocial, börjar jobba innan nån annan hinner hem, kommer hem när alla andra sover och sover själv när alla andra går till skola/jobb. Så ja inte många nära och kära som jag träffar mycket nu.
Skulle igentligen jobbat natt idag men det blev andraskift ist. Efter jobbet var jag bara tvungen att åka och hälsa på Lisa och Ida. Har träffats nästan varje dag, jag vet inte hur länge och nu när jag jobbar och de går i skolan så blir det inte ofta. Haha dock en vecka sen, men ändå det är en Hel vecka. Klarar mig inte så länge utan mina vänner.
Stannade dock bara en halvtimma för kände att jag behövde åka hem och träffa pappa lite med som jag aldrig träffar nu för tiden och även sova. Men ja eftersom jag är hemma sent varje dag nu för tiden så är det ju ingen som orkar vara uppe tills jag kommer hem. Så nu sitter jag här, helt utan anledning igentligen.

Ska upp vid 9 imon. Eller ja jag ska verkligen Försöka komma upp iaf. Johanna min brors flickvän dansar på marknaden imon (haha smålandsstenars marknad is awesomee) och lovade att jag skulle göra mitt bästa för att komma dit. Efter det ska jag hem till syster:) så dom kan hjälpa mig med mitt billetande MÅSTE FÅ TAG I EN BIL NU!!!. Sen får jag nog sova några timmar till. Jobba natten imon. Ska bli kul att se hur det går:)

Nu ska jag lyda min kropp och soova innan jag. Ne vet inte vad som händer då...
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0