Halmstad :)

Sitter hemma hos Julia i Halmstad. Har haft en lugn och mysig kväll med god mat ute på altanen (hur underbart är det inte att kunna sitta ute på altanen igen!! ). Sen åkte vi en runda i stan och satt en stund vid nissan. Livet är sjukt härligt när våren kommer till Halmstad:).
Ska strax sova nu. Julia jobbar imon och jag ska upp tidigt för att bege mig till Cilla som förövrigt troligtvis är lite smått full just nu så blir väl att jag får dra upp henne ur sängen. Lite minishopping och fika på eurostop har jag skrivit på vårt schema:)
I stan fanns det absolut nada att köpa så hoppas jag får bättre tur imon så jag slipper gå halvt naken imonkväll..
Ida fyller år så vi ska ut och fira henne...Mig lite också kanske:P
1 April idag. Härliga April:) Fick veta en sak idag, haha lite fel att säga sådana saker 1 april. Men detta var inget skämt....Kan dock inte skriva vad det handlar om ifall det skulle vara så att nån får för sig att läsa vad jag skrivit idag:P Det får komma upp lite senare....
Ne nu stängs mina ögon snart så dags att sova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0