I forget about the consequences, for a minute there I lose my senses

Helt sjukt vad tiden går fort. Onsdag redan och snart är det helg Igen...
Hade en riktig bra helg i Halmstad med massor av skratt. Har jag sagt att jag har underbara vänner? :)
Skulle lägga upp lite bilder men datorn vill somvanligt inte vad jag vill...
Annars då? Har gått och blivit sjuk IGEN. Det här är inte okej. Feber och svullen hals ligger jag hemma med...Lite lagom roligt sådär. När jag väl har varit sjuk så går det nån vecka sen blir jag sjuk med nått annat..
Hoppas jag är frisk tills imon eller absolut senast fredag. Klarar inte av att ligga hemma. Igårkväll hade jag så ont i kroppen på grund av febern att jag inte visste vad jag skulle ta vägen. Hasade runt i lägenheten och klagade på att jag kände mig som om jag vore närmre 80 år än 20...Mamma gjorde ju saken bättre och påpekade att jag såg ut så med. Tack för den. Precis vad jag ville höra...
Till helgen blir det massa släktkalas. För på Måndag fyller jag 20!!!=)
Så har en fullbokad helg igen:P Fredag blir det kalas hos pappa, på lördag ska jag umgås med Alle och på söndag blir det kalas här hemma hos mamma :)
Nu ska jag vila lite, sen försöka städa lite här hemma annars blir mamma galen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0