Snart helg =)

Haft en stressig? dag idag. Eller ne inte så farligt stressig. Men sjukt trött har jag varit och lite fullbokad.... Lyckades snooza i 1 timma imorse. En hel jävla timma. Ne jag är inte alls morgontrött...Men kom i tid till jobbet iaf.
Efter jobbet var det kalas för Mingus som fyller två idag:) kunde inte stanna länge för sen var det biojobb, men ingen som kände för att kolla på bio idag så det var bara att stänga igen ;) Nu sitter jag hemma, nyduschad och fräsch. Men har inte packat.


Längtar nått galet till imon eftermiddag. Ska bli så härligt att gå komma iväg en hel helg! Bara koppla av, umgås med mamma och göra precis vad vi känner för:)
Kommer sova som ett litet barn i hotellsängen:P


ne nu får jag nog sätta fart med packningen, ingen aning om vad jag ska ha med mig så blir väl att jag packar ner halva garderoben som vanligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0