Tisdag

Gee mig helg nu!!
Födelsedagen är över och jag känner mig som vanligt inte äldre :P. Och lär inte känna mig äldre när jag kliver in på systemet heller nästa gång. Kommer troligtvis gå in med en nervös blick och känna mig aningen olaglig med osäkerheten att får jag verkligen handla här inne. Men ne NU får jag =)


Eftersom vännerna firade mig lite smått förra helgen och släkten nu i helgen så spenderade jag min födelsedag på jobbet och på möte(Y) Även i strålande solsken. 20!! Hela 20 grader både igår och i söndags. Ibland är livet underbart.


Tackar för mina presenter och längtar till fredag. Fick av min älskade mamma att hon och jag ska till göteborg över helgen för shopping och massa annat :) Kommer bli underbart. Jag bara Älskar att bo på hotell. Det kommer väldigt lägligt för jag behöver verkligen komma iväg härifrån lite. Så på fredag efter jobbet beger jag och mami oss iväg till Göteborg =)
Tur jag har mina födelsedagspengar att spendera:P
Fick också ett jättefint armband av farmor. Ett gigantisk påskägg av Alle och Viktor. Sen nått av syster och co som inte kommit än så har ingen aning om vad det kan vara:P Nyfiken!


Nu sitter jag här i mina håliga leggings, samlar energi till att hoppa in i duschen och saknar solen lite. Regnet vi har idag är väl sådär lagom roligt men snaaart kommer förhoppningsvis solen tillbaka.
Jag i söndags. När släkten åkt hem var jag och mamma lite rastlösa och
kände inte för att sitta inne när det var sånt sjukt najs väder. Så vi
åkte och satte oss vid en sjö och bara tog det lugnt en stund:)
Ne nu får jag sätta lite fart tror Alle och Maria kommer förbi snart:)

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja med. Hotell är grymt, man känner sig så glammig liksom.

2011-04-18 @ 10:57:08
URL: http://hotell-molndal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0