Augusti?

Hur galet är det inte att det är FÖRSTA Augusti? Det var ju vår nyss? Jag som inte ens är inställd på att sommaren har börjat än:S
Tiden går alldeles för fort just nu för att jag ska hänga med och hinna tänka...Kanske därför jag inte är direkt aktiv här:P

Mina 3 veckor i spanien var i alla fall helt underbara. Jag som så länge tjatat om att gå bartenderutbildning att folk inte trodde på mig tillslut har nu gjort det. Två veckor sen jag kom hem också:S Ne tid är inget jag förstår mig på.


Vad ska jag hitta på nu då?
Innan jag åkte hade jag ingen aning om vad som skulle hända när jag kom hem. Samma problem hade jag när jag satt med mina väskor på flygplatsen påväg hem. Kunde verkligen inte förstå varför jag skulle lämna Spanien och mina nya härliga vänner jag lärt känna. Självklart skulle det bli kul att komma hem och träffa alla och få ha lite riktig svensk sommar.
Den svenska sommaren tröttnade jag på direkt när jag klev av tåget i Halmstad.
Därför har jag en flygbiljett ner till Spanien på lördag :D Lördag morgon går jag på flyget med Susanne som också gick på barskolan och ångrar att hon åkte hem. 
Utan jobb och utan boende åker vi och pengarna på mitt konto är inget att hurra för. Men det ska bli så sjukt underbart att göra detta. 

Skriver mer en annan dag. Bilder finns det så det svämmar över. Börjar med en här :P
Jag, Julia, Karolina & Amanda. Första utekvällen.
Härliga tjejer som vi blev bra vänner med som var smarta att stanna kvar
efter skolan & som förhoppningsvis är kvar nu när jag kommer ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0